MEP(L)
Multi Engine Piston (Land)

MEP(L)

Po zdobyciu umiejętności i doświadczenia czas zasiąść za sterami większego samolotu, najlepiej dwusilnikowego. Szkolenie na samoloty dwusilnikowe to nowe wyzwania, ale również większe możliwości.

Informacje ogólne

W trakcie szkolenia teoretycznego przybliżymy Ci wszystkie różnice związane z wykonywaniem lotów na samolocie dwusilnikowym. Opowiemy o jego budowie, silnikach, instalacjach i procedurach. Liczbę godzin szkolenia teoretycznego zwiększyliśmy z 7 do 10. Dzięki lepszemu przygotowaniu teoretycznemu, szkolenie praktyczne będzie bardziej efektywne.

W powietrzu przyjdzie czas zmierzyć się z zupełnie nowym samolotem. W trakcie szkolenia będziesz doskonalił pilotaż w warunkach normalnych oraz przede wszystkim nauczysz sobie radzić z awarią jednego z silników i asymetrią ciągu. Nacisk kładziemy na procedury i rozkład uwagi w kokpicie, czerpiąc z najlepszych praktyk lotnictwa komunikacyjnego. Kompetencje te zaprocentują w przyszłości, w trakcie każdego lotu na samolocie dwusilnikowym i w czasie szkolenia MCC.

Teoria

  • 10 godzin szkolenia stacjonarnego

Praktyka

  • 6 godzin szkolenia na samolocie Tecnam 2006T.

Terminy

  • 12.12.2017
    PL

Lokalizacja

LOT Flight Academy
ul. KOR 43
02-146 Warszawa

Wymagania

  • Orzeczenie lekarskie: 1 lub 2 klasy
  • Ważna licencja PPL(A) i nalot 70h PIC lub licencja CPL(A)

Harmonogram

Cena

  • Cena netto: 10 500 PLN
  • Cena brutto: 12 915 PLN