Symulator

ALSIM ALX

Symulator ALX jest szkoleniowym urządzeniem do ćwiczenia procedur lotu i nawigacyjnych. ALX spełnia wymagania EASA oraz FAA:

  • EASA CS FSTD A-FNTPII dla samolotów z napędem tłokowym
  • EASA CS FSTD A-FNTPII MCC dla samolotów z napędem odrzutowym i turbośmigłowym
  • FAA 61-136 AATD
  • TC TP9685E FTD Poziom 2-gi (+ wznowienie uprawnienia IR)

 

Zastosowanie szkoleniowe

  • PPL – Private Pilot License (Licencja Pilota Turystycznego)
  • CPL – Commercial Pilot License (Licencja Pilota Zawodowego)
  • IR – Instrument Rating (Uprawnienie do wykonywania lotów zgodnie z procedurami IFR)
  • ME – Multi – Engine Rating (Uprawnienie do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych)
  • MCC – Multi Crew Co-operation (Współpraca w załodze wieloosobowej)
  • Jet orientation (Przygotowanie do lotów na samolotach z napędem odrzutowym)

Główne wyposażenie ALX

  • Kokpit samolotu z dwoma fotelami
  • Samolot jednosilnikowy tłokowy (stałe oraz chowane podwozie; stały oraz zmienny skok śmigła) (przyrządy analogowe i monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Samolot wielosilnikowy tłokowy (przyrządy analogowe i monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Lekki samolot wielosilnikowy odrzutowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Twin light turboprop (glass cockpit)
  • Lekki samolot wielosilnikowy turbośmigłowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Samolot wielosilnikowy odrzutowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Samolot wielosilnikowy turbośmigłowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
  • Wysokiej rozdzielczości oprogramowanie z kompletną bazą liń brzegowych i uwypukleń terenu
  • Dwa zestawy komputera zarządzającego lotem FMS / W pełni rozbudowany panel „OverHead”
  • Kompletna baza lotnisk z pełnym odwzorowaniem
  • Baza nawigacyjna
  • Hydrauliczne sterowanie kółkiem przednim z fotela Kapitana i I-szego Oficera
  • TCAS i Radar pogodowy
  • Podwójna awionika GTN 650

Zapraszamy do kontaktu

Telefon
+48 22 606 99 22
w dni robocze: 9:00–17:00

E-mail
lfa@lotcrew.pl