ALSim
ALSIM ALX
Symulator ALSIM ALX jest szkoleniowym urządzeniem do ćwiczenia procedur lotu i nawigacyjnych. ALX spełnia wymagania EASA oraz FAA:
- EASA CS FSTD A-FNTPII dla samolotów z napędem tłokowym
- EASA CS FSTD A-FNTPII MCC dla samolotów z napędem odrzutowym i turbośmigłowym
- FAA 61-136 AATD
- TC TP9685E FTD Poziom 2-gi (+ wznowienie uprawnienia IR)
Zastosowanie szkoleniowe
- PPL – Private Pilot License (Licencja Pilota Turystycznego)
- CPL – Commercial Pilot License (Licencja Pilota Zawodowego)
- IR – Instrument Rating (Uprawnienie do wykonywania lotów zgodnie z procedurami IFR)
- ME – Multi – Engine Rating (Uprawnienie do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych)
- MCC – Multi Crew Co-operation (Współpraca w załodze wieloosobowej)
- Jet orientation (Przygotowanie do lotów na samolotach z napędem odrzutowym)
Główne wyposażenie ALX
- Kokpit samolotu z dwoma fotelami
- Samolot jednosilnikowy tłokowy (stałe oraz chowane podwozie; stały oraz zmienny skok śmigła) (przyrządy analogowe i monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Samolot wielosilnikowy tłokowy (przyrządy analogowe i monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Lekki samolot wielosilnikowy odrzutowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Twin light turboprop (glass cockpit)
- Lekki samolot wielosilnikowy turbośmigłowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Samolot wielosilnikowy odrzutowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Samolot wielosilnikowy turbośmigłowy (monitory LCD „Glass Cockpit”)
- Wysokiej rozdzielczości oprogramowanie z kompletną bazą liń brzegowych i uwypukleń terenu
- Dwa zestawy komputera zarządzającego lotem FMS / W pełni rozbudowany panel „OverHead”
- Kompletna baza lotnisk z pełnym odwzorowaniem
- Baza nawigacyjna
- Hydrauliczne sterowanie kółkiem przednim z fotela Kapitana i I-szego Oficera
- TCAS i Radar pogodowy
- Podwójna awionika GTN 650
Zapraszamy do kontaktu
Telefon
+48 22 606 63 35
+48 536 364 354
w dni robocze: 9:00–17:00
E-mail
lfa@pal.aero